Meld u aan voor de Donateursdag op 11 oktober in Tiel

Elk jaar organiseren wij onze landelijke Donateursdag. Wij vinden het fijn om u daar te ontmoeten en nodigen u en uw partner van harte uit voor deelname aan het programma. Ook dit jaar belooft het een interessante dag te worden. Zo bevat het programma een aantal medische onderwerpen, zoals ‘Wat te doen als PSA oploopt?’, ‘Erfelijkheid bij prostaatkanker’ en ‘Immunotherapie’. Daarnaast organiseren we ook dit jaar weer een partnerprogramma. Graag tot 11 oktober!

Wat: Landelijke Donateursdag
Wanneer: donderdag 11 oktober 2018
Waar: Agnietenhof in Tiel.

Direct aanmelden>>

Kosten: de eigen bijdrage voor donateurs is € 10,- en voor de partners € 5,-. We verzoeken de eigen bijdrage over te maken op NL90INGB0006206109 onder vermelding van uw naam en ‘donateursdag 2018’.

Uit de evaluatie van vorig jaar hebben we een aantal punten meegenomen, waardoor we hopen dat het programma nog beter aansluit bij uw verwachtingen.

Programma:

• Net als vorig jaar hebben we ervoor gekozen om u aan het eind van de ochtend te ontvangen, zodat u niet
    in de ochtendspits hoeft te reizen.
  • Verder bleek vorig jaar dat de tijd voor het partnerprogramma te kort was. Dit jaar is dr. Henk Elzevier gevraagd om een vervolg op het partnerprogramma te begeleiden.
  • Uiteraard komt ook een aantal medische onderwerpen aan bod, zoals ‘Wat te doen als PSA oploopt?’, ‘Erfelijkheid bij prostaatkanker’ en ‘Immunotherapie’.
  • We zijn verheugd dat we een prostaatkankerpatiënt als spreker hebben. Rien Knol, bestuurslid, vertelt over zijn werkzaamheden voor PKS en presenteert een succesvol project.
  • In 2017 heeft PKS haar visie op de toekomst van prostaatkankerzorg gepresenteerd. Spreekstalmeester Harm Kuipers zal een korte toelichting geven over de huidige stand van zaken met betrekking tot deze visie.

Kortom, het belooft opnieuw een prachtige en leerzame dag te worden. Schrijf u snel in, want VOL = VOL.
Graag tot ziens op donderdag 11 oktober in de Agnietenhof te Tiel!

Direct aanmelden>>

Na inschrijving ontvangt u ruim voor 11 oktober per brief meer informatie.

Vergeet niet aan te geven of uw partner wel of niet mee wil doen aan het partnerprogramma. Want ook daarbij geldt VOL=VOL.

Bekijk  hier de uitnodiging van de Donateursdag >>