Word donateur

Als lotgenoot wil je meer weten over je ziekte, je verhaal delen en lotgenoten ontmoeten. ProstaatKankerStichting.nl maakt dat mogelijk met behulp van haar vrijwilligers en donateurs.

Donateur worden van ProstaatKankerStichting.nl?
Dat kan via het online aanmeldingsformulier en kost u slechts € 30,00 per jaar.

Als donateur krijg je een welkomstpakket waaronder het zeer informatieve en uitgebreide Prostaatkankerlogboek en vier keer per jaar Nieuws Magazine: een blad boordevol interviews, nieuws en medische updates.

Je ontvangt verder uitnodigingen voor regionale en landelijke bijeenkomsten waar je lotgenoten ontmoet en relevante informatie over je ziekte krijgt van artsen en andere deskundigen.

Op een andere manier doneren en uw steun laten blijken?
Met een eenmalige donatie vanaf €5,- kunt u ons online al steunen. Hiervoor kiest u in het onderstaand formulier welk bedrag u wilt doneren en helpt u mee om mensen te helpen die steun en informatie zoeken. ProstaatKankerStichting.nl heeft een ANBI status; uw donatie is geheel of gedeeltelijk aftrekbaar van de belasting.

Wilt u ons wel steunen, maar geen magazine ontvangen?
U kunt ook donateur van ProstaatKankerStichting.nl zijn, zonder het magazine Nieuws te ontvangen. U kunt dan ook een ander bedrag geven dan de mininum bijdrage van € 30,-.

Neem hiervoor contact op met secretariaat@prostaatkankerstichting.nl.

Gift aftrekbaar
ProstaatKankerStichting.nl heeft een ANBI-status. Als een instelling door de Belastingdienst is aangewezen als ANBI, kan onder andere een donateur giften van de inkomsten- of vennootschapsbelasting aftrekken, binnen de daarvoor geldende regels.

Naar de ANBI-gegevens >>