Word donateur

Wordt donateur van ProstaatKankerStichting.nl. Als patiënt wil je meer weten over je ziekte, je verhaal delen en lotgenoten ontmoeten. ProstaatKankerStichting.nl maakt dat mogelijk met behulp van haar vrijwilligers en donateurs.

Als donateur krijg je een welkomstpakket waaronder het zeer informatieve en uitgebreide Prostaatkankerlogboek en vier keer per jaar Nieuws Magazine: een blad boordevol interviews, nieuws en medische updates.

Je ontvangt verder uitnodigingen voor regionale en landelijke bijeenkomsten waar je lotgenoten ontmoet en relevante informatie over je ziekte krijgt van artsen en andere deskundigen.

Donateur worden van ProstaatKankerStichting.nl? Dat kan via het online aanmeldingsformulier. Het kost u slechts € 30,00 per jaar.

Op een andere manier doneren en uw steun laten blijken? Met een eenmalige donatie vanaf €5,- kunt u ons online al steunen. Hiervoor kiest u in het onderstaand formulier welk bedrag u wilt doneren en helpt u mee om mensen te helpen die steun en informatie zoeken. PKS heeft een ANBI status; uw donatie is geheel of gedeeltelijk aftrekbaar van de belasting.