Welke vragen heeft u over seksualiteit na kanker?

De diagnose kanker heeft ingrijpende gevolgen. Ook op het gebied van seksualiteit en intimiteit kan iets veranderd zijn. Wij ontvangen regelmatig signalen dat op dit gebied nog weinig antwoorden te vinden zijn. Tijd voor actie dus.
Wij willen u en anderen in de toekomst antwoord kunnen geven op vragen die u op dit gebied heeft. Daarom lanceren wij voor de zomer een website waarop antwoorden te vinden zijn. Om dit te kunnen doen, willen we u vragen om mee te doen aan ons onderzoek. Wij vragen u bijvoorbeeld wat u graag had willen weten over seks en kanker in uw behandeltraject en daarna. Maar ook welke tips u heeft voor lotgenoten, partners en zorgverleners.

Wij realiseren ons dat deze onderwerpen gevoelig en privé zijn. Toch is uw deelname heel belangrijk, want om dit onderwerp bespreekbaar te maken, kunnen wij niet zonder uw ervaringen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 10 tot 15 minuten. Uw anonimiteit is gewaarborgd en met uw gegevens wordt vertrouwelijk omgegaan.