Donateursdag ProstaatKankerStichting.nl 2019

Kom ook naar onze jaarlijkse donateursdag op dinsdag 8 oktober in de Agnietenhof in Tiel.

ProstaatKankerStichting.nl (PKS) heeft als doelstelling lotgenoten te ondersteunen met informatie, lotgenotencontact, met de behartiging van hun belangen en het stimuleren van voor prostaatkanker relevant wetenschappelijk onderzoek. Ieder jaar organiseren wij daarom onze landelijke donateursdag. Evenals vorig jaar vindt deze bijeenkomst plaats in de Agnietenhof in Tiel, op dinsdag 8 oktober 2019. Wij vinden het fijn u daar te treffen en nodigen u en uw partner van harte uit voor deelname. Het belooft een interessante dag te worden. Uit de evaluatie van vorig jaar hebben we een aantal punten meegenomen, waardoor we hopen dat het rogramma nog beter wordt dan het al was.

Tussen 11.30-12.30 uur wordt u ontvangen in de Foyer van de Agnietenhof. Zoals u gewend bent, staat er een broodmaaltijd voor u klaar. Komt u met de trein, dan zorgen we er dit jaar voor dat een shuttlebusje u naar de locatie brengt. Voor het inhoudelijk programma verwijs ik u graag naar de andere bladzijde. Ook dit jaar is ervoor gekozen om voor de partners een apart
programma te organiseren.

Uit de evaluatie van vorig jaar bleek dat veel partners het jammer vonden om een gedeelte van het zaalprogramma te moeten missen. Daarom hebben we ervoor gekozen het partnerprogramma dit keer in de theepauze te laten plaatsvinden, in de Waalfoyer. Door de grootte van de Waalfoyer is dit programma aan een maximum aantal deelnemers gebonden. Wilt u daarom bij uw aanmelding aangeven of uw partner al dan niet aan het partnerprogramma deelneemt?

Er staat een drietal sprekers op het programma en we sluiten dit jaar muzikaal af met Bert van den Brink. Kortom, het belooft opnieuw een prachtige en leerzame dag te worden.

Schrijf u snel in, want VOL = VOL.
Graag tot ziens op dinsdag 8 oktober in de Agnietenhof te Tiel!

Namens het bestuur van ProstaatKankerStichting.nl,
Kees van den Berg, voorzitter