Kanker bij u of uw naaste, wat betekent dit voor uw werk?

Wanneer u zelf kanker hebt of een van uw naasten is ziek, kan er veel veranderen in uw leven. Ook op het gebied van werk. NFK, waar ProstaatKankerStichting ook onder valt, doet daarom onderzoek naar de impact van kanker op uw werk.

We willen weten of er vanwege de kanker(behandeling) iets is veranderd aan uw werksituatie. Ook zijn we benieuwd of een zorgverlener de gevolgen van de kanker(behandeling) voor uw werk met u heeft besproken, en of u daar behoefte aan had. We zijn op zoek naar ervaringen van (ex-)kankerpatiënten en iedereen die een naaste heeft (gehad) met kanker. Doneer uw ervaring anoniem door in ongeveer 5 minuten deze vragenlijst in te vullen.

Doneer uw ervaring anoniem door in ongeveer 5 minuten deze vragenlijst in te vullen >>

De uitkomsten
De uitkomsten van het onderzoek worden op 2 april a.s. gedeeld op onze website en op de website van NFK. Daarnaast delen we de resultaten met de media en politiek. Door ook zorgverleners en onderzoekers op de hoogte te brengen, kunnen zij leren van de ervaringen van patiënten en hier rekening mee kunnen houden in hun werk.

Dit onderzoek wordt gedaan door Nederlandse Federatie van Kankerpatiëntenorganisaties (NFK) in samenwerking met haar 19 kankerpatiëntenorganisaties.