Informatie en voorlichting

ProstaatKankerStichting.nl informeert over de behandeling, nazorg en medische en maatschappelijke ontwikkelingen op het gebied van prostaatkanker.

• Het magazine Nieuws (4 x per jaar) met actualiteiten, nieuwe ontwikkelingen en ervaringen op het gebied van prostaatkanker.
  • Website met links naar andere bronnen van informatie, belangenbehartiging.
  • Algemene voorlichtingsavonden in alle regio’s waar, naast informatie vanuit medische hoek, plaats is voor persoonlijke voorlichting en contact.
  • Jaarlijkse, landelijke of regionale bijeenkomsten met diverse thema’s die ook voor de partners interessant kunnen zijn.
  • Prostaatkankerlogboek: Dit logboek is een initiatief van de stichting, geschreven vanuit het patiëntenperspectief en een goed voorbeeld van de gidsfunctie die de stichting wil uitdragen. Het logboek informeert je uitgebreid over diagnostiek, behandeling en leven met prostaatkanker. Het logboek biedt ruimte om al je medische gegevens, uitslagen etc. in op te tekenen, zodat je altijd je eigen dossier bij de hand hebt. Nieuwe donateurs ontvangen het als een welkomstgeschenk.
  • 4 x per jaar een digitale nieuwsbrief
  • Social media: Facebook, Twitter, LinkedIn