Eind november 2020 heeft Willem Vis contact gezocht met de Prostaatkankerstichting. Willem is werkzaam bij Van Werven in Oldebroek, een grote speler in Nederland en daarbuiten op het gebied van onder meer grondwerken, weg- en waterbouw en recycling. Sinds enkele jaren is Van Werven gestopt met het verstrekken van kerstgeschenken aan haar medewerkers. In plaats daarvan kunnen medewerkers een goed doel voordragen. Willem is lotgenoot en tevens donateur, daarom heeft hij voorgesteld om het bedrag van de kerstgeschenken ten goede te laten komen aan de Prostaatkankerstichting. Een welkome aanvulling op onze begroting, waar we uiteraard heel blij mee zijn!

Door corona was het helaas niet mogelijk om deze gift bij Van Werven in ontvangst te nemen tijdens een feestelijke bijeenkomst, zoals dat gebruikelijk is. Op woensdag 10 maart hebben voorzitter Kees van den Berg en regiovertegenwoordiger Piet Braal alsnog de mooi ontworpen symbolische cheque van € 3.000,00 ontvangen uit handen van Willem Vis.

De Prostaatkankerstichting dankt Van Werven, en speciaal Willem Vis als initiatiefnemer, voor deze prachtige donatie. Het geld willen we besteden aan de bewustwordingscampagne die we dit najaar hopen te lanceren om mannen door goede voorlichting bewuster te maken van het risico op prostaatkanker.

Wilt u ook een bedrag doneren aan of geld inzamelen voor de Prostaatkankerstichting? Lees dan verder >>