U kunt ons op verschillende manieren steunen en sponsoren. Zo kunt u natuurlijk donateur worden of u kunt een eenmalige actie voor de Prostaatkankerstichting organiseren. Bekijk hieronder de mogelijkheden.

Sponsoracties / inzamelingsacties via Geef.nl

U kunt op een originele manier online geld inzamelen via geef.nl. Geef.nl is handig als u zich wilt laten sponsoren voor een hardloopwedstrijd of een ander sportief event. Maar ook als u een feestje geeft of uw (zilveren of gouden) bruiloft viert kunt u een inzamelingsactie voor de Prostaatkankerstichting beginnen. Familie, vrienden en kennissen, maar ook mensen die u niet kent kunnen online doneren aan de Prostaatkankerstichting.

Hoe werkt het?

• Ga naar geef.nl
  • Klik op de blauwe button ‘Start jouw geefactie’
  • Maak een account aan. U krijgt dan een e-mail om uw account te bevestigen.
  • Hebt u uw account bevestigd? Ga terug naar geef.nl en klik weer op de blauwe button ‘Start jouw geefactie’
  • Druk op de knop ‘Een goed doel’ en zoek de Prostaatkankerstichting op.
  • Vul in waarom u geld wilt inzamelen voor de Prostaatkankerstichting.
  • Vul het streef bedrag in en geef aan hoe lang uw inzamelingsactie duurt
  • U kunt samen met vrienden of familieleden een inzamelingsactie beginnen en ze aan uw actie toevoegen als teamleden.
  • U kunt een evenement toevoegen waar u voor inzamelt. Bijvoorbeeld de Nijmeegse vierdaagse. Maar het hoeft niet.
  • Plaats een foto bij uw inzamelingsactie.
  • U kunt ook een video toevoegen aan uw actie.
  • Klik op ‘Afronden’. U kunt de actie nu bekijken of publiceren. Als u de inzamelingsactie publiceert, zien anderen uw actie en kunnen ze gaan doneren.

De donaties van uw inzamelingsactie worden automatisch gestort op de rekening van de Prostaatkankerstichting. Wij gebruiken uw donaties voor informatie, voorlichting en lotgenotencontact voor mannen met prostaatkanker en hun naasten.

Meer informatie leest u bij de Helpdesk van geef.nl.

Collectebussen / donatieboxen

Informatie hierover volgt binnenkort.

Inzameling via ons rekeningnummer

Natuurlijk kunt u er ook voor kiezen om uw bezoekers direct te laten doneren aan de Prostaatkankerstichting. Laat iedereen dan een bijdrage overmaken op rekeningnummer: NL90 INGB 0006 2061 09. Vergeet niet om iedereen een vermelding te laten plaatsen bij hun donatie, bijvoorbeeld ‘verjaardag Jan de Vries’. Zo kunnen wij zien welke donaties bij elkaar horen.

Indien gewenst kunnen we meedenken over een passende tekst op de uitnodigingskaart.

Meer informatie

Heeft u iets te vieren en overweegt u aan uw gasten een donatie voor de Prostaatkankerstichting te vragen? Of denkt u erover om na uw overlijden een bedrag aan de Prostaatkankerstichting ter beschikking te stellen en wilt u meer weten over de verschillende mogelijkheden? Neem dan contact met ons op via agnes.pap@prostaatkankerstichting.nl. Wij kunnen met u meedenken over de voor u het best passende oplossing.

Alvast bedankt!

Meer informatie over nalaten en schenken >>