Word donateur

Als lotgenoot wil je meer weten over je ziekte, je verhaal delen en lotgenoten ontmoeten. ProstaatKankerStichting.nl maakt dat mogelijk met behulp van haar vrijwilligers en donateurs.

Donateur worden van ProstaatKankerStichting.nl?
Dat kan via het online aanmeldingsformulier en kost je slechts €30,- per jaar.

Als donateur krijg je een welkomstpakket, waaronder het zeer informatieve en uitgebreide Prostaatkankerlogboek, en vier keer per jaar Nieuws Magazine: een blad boordevol interviews, nieuws en medische updates.

Je ontvangt verder uitnodigingen voor regionale en landelijke bijeenkomsten waar je lotgenoten ontmoet en relevante informatie over je ziekte krijgt van artsen en andere deskundigen.

Op een andere manier doneren en je steun laten blijken?
Met een eenmalige donatie vanaf €5,- kun je ons online al steunen. Hiervoor kies je in het onderstaand formulier welk bedrag je wil doneren en help je mee om mensen te helpen die steun en informatie zoeken. ProstaatKankerStichting.nl heeft een ANBI-status; je donatie is geheel of gedeeltelijk aftrekbaar van de belasting.

Wil je ons wel steunen, maar geen magazine ontvangen?
Je kunt ook donateur van ProstaatKankerStichting.nl zijn zonder het magazine Nieuws te ontvangen. Een ander bedrag dan de minimumbijdrage van € 30,- is dan ook mogelijk.

Neem hiervoor contact op met secretariaat@prostaatkankerstichting.nl.

Gift aftrekbaar
ProstaatKankerStichting.nl heeft een ANBI-status. Als een instelling door de Belastingdienst is aangewezen als ANBI, kan onder andere een donateur giften van de inkomsten- of vennootschapsbelasting aftrekken, binnen de daarvoor geldende regels.

Naar de ANBI-gegevens >>