Word donateur

Als lotgenoot wilt u meer weten over uw ziekte, uw verhaal delen en lotgenoten ontmoeten. ProstaatKankerStichting.nl maakt dat mogelijk met behulp van haar vrijwilligers en donateurs.

Donateur worden van ProstaatKankerStichting.nl?
Dat kan via het online aanmeldingsformulier en kost u slechts €30,- per jaar (vanaf 2021 wordt dit €35.- per jaar).

Als donateur krijgt u een welkomstpakket, waaronder het zeer informatieve en uitgebreide Prostaatkankerlogboek, en vier keer per jaar Nieuws Magazine: een blad boordevol interviews, nieuws en medische updates.

U ontvangt verder uitnodigingen voor regionale en landelijke bijeenkomsten waar u lotgenoten ontmoet en relevante informatie over uw ziekte krijgt van artsen en andere deskundigen.

17-03-2020: Langere levertijd welkomstpakket en logboeken
Vanwege het sluiten van NFK (waar onze backoffice ook zit) i.v.m. de Corona-maatregelen, kunnen er momenteel geen welkomstpakketten en logboeken naar nieuwe donateurs worden gestuurd. Het kantoor blijft in ieder geval gesloten tot 6 april.
De nieuwe aanmeldingen worden uiteraard wel gewoon verwerkt in ons systeem.

Wanneer het kantoor weer open is zal er ook nog een tijdje nodig zijn om de achterstand weer in te lopen. Onze excuses voor het ongemak, maar we rekenen op uw begrip.

Op een andere manier doneren en uw steun laten blijken?
Met een eenmalige donatie vanaf €5,- kunt u ons online al steunen. Hiervoor kiest u in het onderstaand formulier welk bedrag u wil doneren en helpt u mee om mensen te helpen die steun en informatie zoeken. ProstaatKankerStichting.nl heeft een ANBI-status; uw donatie is geheel of gedeeltelijk aftrekbaar van de belasting.

Wilt u ons wel steunen, maar geen magazine ontvangen?
U kunt ook donateur van ProstaatKankerStichting.nl zijn zonder het magazine Nieuws te ontvangen. Een ander bedrag dan de minimumbijdrage van € 30,- is dan ook mogelijk.

Neem hiervoor contact op met secretariaat@prostaatkankerstichting.nl.

Gift aftrekbaar
ProstaatKankerStichting.nl heeft een ANBI-status. Als een instelling door de Belastingdienst is aangewezen als ANBI, kan onder andere een donateur giften van de inkomsten- of vennootschapsbelasting aftrekken, binnen de daarvoor geldende regels.

Naar de ANBI-gegevens >>