Content voor Ingelogde Gebruikers

Als lotgenoot wilt u meer weten over uw ziekte, uw verhaal delen en lotgenoten ontmoeten. Prostaatkankerstichting maakt dat mogelijk met behulp van haar vrijwilligers en donateurs.

Nieuws #33

Donateur worden van Prostaatkankerstichting?

Dat kan via het online aanmeldingsformulier en kost u slechts €30,- per jaar (vanaf 2021 wordt dit €35,- per jaar).

Als donateur krijgt u een welkomstpakket, waaronder het zeer informatieve en uitgebreide Prostaatkankerlogboek, en vier keer per jaar Nieuws Magazine: een blad boordevol interviews, nieuws en medische updates.

U ontvangt verder uitnodigingen voor regionale en landelijke bijeenkomsten waar u lotgenoten ontmoet en relevante informatie over uw ziekte krijgt van artsen en andere deskundigen.

Op een andere manier doneren en uw steun laten blijken?

Met een eenmalige donatie vanaf €5,- kunt u ons online al steunen. Hiervoor kiest u in het onderstaand formulier welk bedrag u wil doneren en helpt u mee om mensen te helpen die steun en informatie zoeken. Prostaatkankerstichting heeft een ANBI-status; uw donatie is geheel of gedeeltelijk aftrekbaar van de belasting.

Wilt u ons wel steunen, maar geen magazine ontvangen?

U kunt ook donateur van Prostaatkankerstichting zijn zonder het magazine Nieuws te ontvangen. Een ander bedrag dan de minimumbijdrage van € 30,- (vanaf 2021 wordt dit €35.- per jaar) is dan ook mogelijk.

Neem hiervoor contact op met secretariaat@prostaatkankerstichting.nl.

Gift aftrekbaar

Prostaatkankerstichting heeft een ANBI-status. Als een instelling door de Belastingdienst is aangewezen als ANBI, kan onder andere een donateur giften van de inkomsten- of vennootschapsbelasting aftrekken, binnen de daarvoor geldende regels.

Naar de ANBI-gegevens

Scroll naar boven