Onderzoekers aan het Universitair Medisch Centrum Groningen, afdeling Gezondheidspsychologie werken samen met het Helen Dowling Instituut, welke psychologische zorg biedt bij kanker, aan het COMPANION onderzoek. Dit is een door KWF gefinancierd onderzoek. Het doel is om behandelingen voor kanker-gerelateerde vermoeidheid te ontwikkelen, waarbij ook partners kunnen worden betrokken. Zij weten namelijk uit onderzoek dat de rol en het welzijn van partners ook van belang zijn.

Om input voor de ontwikkeling van de paar behandeling te verzamelen, willen zij de behoeftes en wensen van patiënten en partners in kaart brengen. Daarom zijn zij op zoek naar patiënten én partners die ervaring hebben met kanker-gerelateerde vermoeidheid en een online vragenlijst hierover willen invullen.

OPROEP
Heeft uzelf of uw partner last (gehad) van kanker-gerelateerde vermoeidheid? Wij horen graag wat uw wensen & behoeften zijn m.b.t. behandeling. Voor het invullen van de vragenlijst is ervaring met behandeling voor vermoeidheid geen vereiste.
Met uw bijdrage helpt u ons bestaande vermoeidheidsbehandelingen te verbeteren.

Meer informatie: hdi.nl/COMPANION

Voor deelname: bit.ly/deelname-COMPANION