De Hogeschool van Amsterdam en het Antoni van Leeuwenhoek werken samen met de Prostaatkankerstichting aan het verbeteren van beweegprogramma’s voor mensen met prostaatkanker. Naast bewegen speelt ook voeding een belangrijke rol bij het bereiken en behouden van een gezond gewicht en lichaamssamenstelling (bijvoorbeeld spiermassa en botmassa).

Daarom willen we meer inzicht krijgen in welke behoeften mensen met prostaatkanker hebben op het gebied van voedingsadvies. Ook willen we begrijpen welke zaken eventuele aanpassingen van het voedingspatroon in de weg zouden staan of wat daarbij juist zou kunnen helpen.

Bent u of wordt u behandeld voor prostaatkanker? Dan zijn wij geïnteresseerd in uw mening, ongeacht de fase van de ziekte. Wilt u ons helpen door de vragenlijst in te vullen? Het kost ongeveer 15 minuten van uw tijd. Uw antwoorden zijn volledig anoniem. De vragenlijst kan ook op een telefoon worden ingevuld.

Ga naar de vragenlijst >>