Vrijwilliger Wim Lammers bij programma voor urologen en oncologen

Enige tijd geleden werd de EAU – het Europese congres voor urologen- afgelast vanwege de corona maatregelen. Tijdens een van de onderdelen van dit congres zou onze vrijwilliger Wim Lammers vanuit patiëntenperspectief deelnemen aan een paneldiscussie. Tijdens deze paneldiscussie zou worden gesproken over o.a. behandeling, kwaliteit van leven en de patiëntervaringen bij niet gemetastaseerde castratieresistente prostaatkanker (nmCRPC).

Omdat het congres niet doorging is er een online webcast over dit onderwerp gemaakt (in het Engels). Wim komt in elke presentatie aan het woord. Elke presentator geeft een presentatie en daarna wordt er aan Wim gevraagd hoe hij dit alles ervaart.

Bekijk alle presentaties terug >>

(Klik eerst op bovenstaande pagina aan onder welke beroepscategorie u valt, bijvoorbeeld ‘other’. Vervolgens kunt u de presentaties bekijken. Af en toe wordt er een meerkeuzevraag gesteld die u eerst moet beantwoorden om verder te kunnen kijken. Na het beantwoorden van de vraag gaat de uitzending vanzelf verder. )