Vul ook de vragenlijst in over bewegen en prostaatkanker

Vragenlijst NEXT-NL 2.0 onderzoek

De Hogeschool van Amsterdam en het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis werken aan de ontwikkeling van betere beweegprogramma’s voor mannen met prostaatkanker. Daarom doen we onderzoek naar de opvattingen over bewegen, ervaringen met beweegadvies en voorkeuren voor beweegprogramma’s van mannen met prostaatkanker. Dit onderzoek wordt uitgevoerd in samenwerking met de Prostaatkankerstichting.

Bent of wordt u behandeld voor prostaatkanker? Dan zijn wij geïnteresseerd in uw mening. Dit geldt voor mannen in elke fase van de ziekte of behandeling. Ook als u geen ervaring hebt met bewegen of daarin niet geïnteresseerd bent is uw mening voor ons belangrijk. Door uw mening te geven helpt u ons met het onderzoek.

De uitbraak van het coronavirus heeft een grote impact op ons dagelijks leven. Ondanks de veranderingen worden sommige activiteiten, waaronder onderzoek, nog steeds voortgezet. Daarom willen we u vragen het NEXT-NL2.0 vragenlijst in te vullen, ondanks de huidige situatie.

U kunt deelnemen aan het onderzoek door het invullen van een online vragenlijst.

Ga naar de vragenlijst >>

Dit kost ongeveer 20 minuten van uw tijd. Hoewel alle vragen voor ons belangrijk zijn, kunt u er ook voor kiezen alleen het eerste deel in te vullen (10 minuten). Uw antwoorden zijn volledig anoniem.

Alvast heel erg bedankt voor uw deelname aan ons onderzoek! Wij stellen uw inbreng zeer op prijs.

Met vriendelijke groet,
Myrthe Joosten & Dr. Martijn Stuiver

In magazine Nieuws 35, dat eind juni verschijnt, kunt u meer lezen over de positieve effecten van beweging op uw kwaliteit van leven en hoe voldoende beweging een gunstig effect kan hebben op uw behandeling tegen kanker.